28 de juny…un dia molt especial


28 de juny de 2021, un dia especial, i no perquè sigui el dia del orgull gai, que també, sinó perquè es un dia que per a mi, es molt especial.

Un dia como avui de fa 18 anys, em plantava al altar de Santa Maria del Mar, per casar-me amb la que encara avui es la meva dona, la Maria del Mar Navarro, vàrem escollir Santa Maria del Mar per moltes raons, o potser per cap, però els meus pares es van casar a la cripta de Santa Maria del Mar i els seus pares a Santa Maria del Mar però d’Almeria. 

El lloc es simplement majestuós, preciós i espectacular, i nosaltres no li vàrem pas baixar el nivell perquè estàvem tots dos espectaculars. 

Però com dic, el 28 de juny no es sols especial per ser el dia del nostre aniversari de boda, ho es perquè l’atzar, el destí o el que vulgueu dir-li va fer que un 28 de juny, en aquest cas de 2009, iniciéssim una altra aventura, un altre bogeria.

Una que al final del camí ens va portar el mes i mes gran regal de les nostres vides, i que simbolitza el que ens estimem la Mar i jo, ja que un 28 de juny de 2009 aterràvem a Toronto, on aquell dia iniciàvem el trajecte que ens duria a tenir la nostre princesa, la Carla. 

Tots tenim un dia especial, i per mi, els 28 de juny son sempre especials, son, per dir-ho d’alguna manera, el meu dia especial, i es així perquè el cúmul de records, de bons records que em genera aquest dia son brutals. 

Records com el Miguel dient-me al convit, Jordi ven que te invito a una copa, i jo dient-li claro cabron, como las pago yo hehehehe, records com arribar després de 8 hores llargues de vol a Toronto, arribar al hotel, i sortir a donar un petit passeig…i acabar ficats a Church Street, en plena festa del Pride, en un ambient festiu i meravellós. 

Records com pensar que tant el 2003 com al 2009 el dia 28 de juny, iniciàvem la Mar i jo, una aventura, una aventura de vital, una aventura que no ens enganyem ha tingut moments bons i altres no tant, moments de goig i de patiment, però que tornaria a repetir amb la Mar al meu canto. 

El dia 28 de juny, es especial, es el dia del orgull gai, es el dia que em vaig casar, es el dia que vàrem iniciar els tràmits perquè la Carla pogués venir al mon. 

El 28 de juny es un dia ple d’orgull per a mi, no pel pride, sinó perquè es un dia que ens han passat moltes coses bones, en que hem pres grans decisions de vida, i si, les repetiria una i mil cops, perquè de moment, tot han sigut encerts. 

Fa 18 anys que em vaig casar, i va ser un encert (i no, no ho repetiria perquè no suporto les bodes, però no per que hagi anat malament, que no es el cas, sinó perquè no suporto les bodes, no m’agraden gens, si ja podeu dir-ho, soc rar, pues si, soc rar) 

En fi, que tingueu un excel·lent 28 de juny, celebreu el orgullo, l’aniversari de boda, l’inici d’una gran aventura (en el meu cas de 2 grans aventures) o el que vulgueu, però sobretot tracteu de ser feliços i tracteu de fer feliços als que us envolten. 

Un peto a tots/totes 

— 

Jordi Perramon Xinxola

Culpable de coses com www.pivotworld9.com

del podcast Flagrant Foul y de 

los blogs www.cosasdejordi.com

www.marjordiviajes.wordpress.com

www.restaurantesenlosquehemoscomido.wordpress.com

Corresponsal de www.fiebrebaloncesto.com pels partits del FC.Barcelona

Deja un comentario

Este sitio utiliza Akismet para reducir el spam. Conoce cómo se procesan los datos de tus comentarios.

Blog de WordPress.com.

Subir ↑