23 d’abril de 2018, un cop mes…Sant Jordi is here


Fa 8 anys, tal dia com avui, estava a roenhamptom Av.75, a Toronto, Ontàrio, era el meu primer sant Jordi lluny de casa, era el primer sant Jordi on regalar una rosa era un pel mes complicat de lo normal i on tenia que regalar la primera rosa a la Carla.

Vaig sortir al carrer, vaig buscar una floristeria i vaig comprar unes quantes roses, tot explicant amb el meu angles macarrònic la tradició de sant Jordi als Srs. de la floristeria.

A la Carla òbviament també li vaig comprar unes roses, però òbviament no podia portar-les a la unitat de nounats del hospital, el rough valley hospital.

La Mar que es una manetes va trobar la solució, i li vàrem fer una flor, una rosa d’origami, flor que vam posar-li a la seva incubadora i flor que a dia d’avui encara es al menjador de casa nostre.

El 23 d’abril de 2010 va ser un Sant Jordi especial, el primer en que  vaig regalar una rosa a la Carla, un regal que des de llavors repeteixo cada any, perquè ella es la nostra princesa, es la meva princesa.

Avui es Sant Jordi de 2018, la Carla ja te 8 anys, i avui, quan surti del Basket, tindrà a son pare amb una rosa per ella i òbviament una per la Mar.

Espero, desitjo que tots tingueu algú a qui regalar una rosa, espero i desitjo que tots tingueu algú a qui regalar un llibre i que tots tingueu algú que us regali un llibre a vosaltres, desfruiteu del dia per a mi mes meravellós del any, desfruiteu de Sant Jordi, perquè es un dia molt, però que molt especial.

Deja un comentario

Este sitio utiliza Akismet para reducir el spam. Conoce cómo se procesan los datos de tus comentarios.

Crea un blog o un sitio web gratuitos con WordPress.com.

Subir ↑